fredag den 27. november 2009

TWILIGHT-SAGAEN



Er jeg den eneste, der er helt vild med Twilight sagaen? Jeg er så forelsket i ham der spiller hovedrollen - Robert Pattinson!! Mit hjerte smelter når jeg ser ham. Anyways ... Det er en rigtig god film, ja selv min lillebror synes den er god - det havde jeg ikke forventet fra en dreng. :) Jeg var inde og se New Moon (2'eren) til premieren og der var helt fyldt op. Jeg kan ikke være den eneste fan. Der blev skreget og sukket hver gang Robert Pattinson kom frem på skærmen, det var næsten lige før det blev for meget faktisk. Jeg mener, det er jo en biograf, ikke en sportshal. Jeg er igang med at læse den sidste bog i sagaen, og jeg glæder mig så meget til at se de to andre film, når de engang udkommer. Andre der er helt vilde med Twilight? Eller er der en anden film, I simpelthen bare ikke kan få nok af? - Fortæl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

- Kom gerne med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at jeg skrev noget mere om. :)