onsdag den 25. november 2009

FIT FOR LIFE















Har I nogensinde hørt om the Fit For Life Plan? Rygterne siger, at det er den "plan" supermodellen Claudia Schiffer også følger. Det er ikke en slankekur, det er en ny livsstil.
På denne nye livsstil, spiser man frugt fra man står op og indtil frokost. Når man sover er kroppen igang med at "rengøre" sig selv indvendig og det gør den også når man vågner. Så for at hjælpe kroppen med dette og ikke fylde den med alt muligt snavs, så skal man spise frugt.
Til frokost og aften, kan man spise normalt - næsten. Man må dog ikke blande stivelse og proteiner sammen. Det vil sige kartofler og kylling f.eks. ikke går sammen. Al slags kød er proteiner og det må ikke blandes med stivelse såsom kartofler, pasta, brød og ris. Opfinderne af denne livsstilsændring mener at kroppen ikke er i stand til at fordøje de to ting, når det spises i samme måltid.

Jeg har prøvet dette, og jeg tabte mig faktisk ret hurtigt. Men jeg kunne ikke leve med kun at skulle spise frugt om morgenen, idet vi i min familie tit får gæster på besøg til morgenmad, og der ville jeg ikke sidde og spise frugt, når de andre fik rundstykker :) Dog havde jeg det fantastisk, jeg følte mig lettere når jeg spiste frugt om morgenen, og mere ren indvendig.
Så hvis du ikke har noget imod at spise frugt til morgenmad og ikke har noget imod at du ikke kan blande din mad som du vil - ja så kan det være du skal give det et forsøg.

Det er i øvrigt også dette princip, som Lene Hansson følger - hvis nogle skulle være i tvivl.

Her er der et link med meget mere information :)

http://www.fitforlife.com/diets.html

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

- Kom gerne med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at jeg skrev noget mere om. :)