lørdag den 28. november 2009

JUSTIN TIMBERLAKE

I 2007 var jeg til koncert i København med Justin Timberlake. Ham har jeg en stor svaghed for. Det var den fedeste koncert nogensinde - det var virkelig en skøn oplevelse. Andre der var med? :)
Der var sindssygt mange mennesker, og som man stod der foran scenen, kunne man bare ikke lade være med at skrige. Og der blev skreget ;). Pludselig kom Timbaland på scenen også, nøøøøj, det blev bare bedre og bedre. Fed fed koncert.

Jeg har også været til 3 westlife koncerter for mange år siden. Jeg var virkelig kæmpe fan af de drenge, men ikke længere. Jeg tænker tit på, at hvis nu de kendte ikke var kendte, ville man så stoppe op på gaden og tænke: "Wow, han er lækker". ??
Jeg tror på, at det kun er fordi de er kendte. Det er det der tiltrækker os - piger især. Nu ved jeg ikke hvordan drenge har det på det område. Men ærligt - det tror jeg bare ikke. Vi ville slet ikke være sådan oppe og køre over dem, hvis de ikke var kendte. Så ville de jo bare være helt almindelige mennesker ligesom os.
Det er utroligt så meget magt de kan få og sikkert også få al den opmærksomhed fra piger, de har lyst til. Det ville de ikke hvis de var helt ukendte.
Anyways, vi kan jo ikke lade være med at beundre de lækre kendte, så det kan ikke laves om.

Er du "faldet pladask" for en kendt person og hvem? Har du mødt ham/hende? :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

- Kom gerne med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at jeg skrev noget mere om. :)