torsdag den 26. november 2009

EVENTYRSREJSER


















I 2007 var jeg i USA. Det var den fedeste oplevelse i mit liv, og hvis jeg havde råd ville jeg tage tilbage med det samme - ingen tvivl. Måske endda bo der. :)
Vi var først en uge i New York og derefter en uge i Orlando, Florida. New York er bare min by. Byen, der aldrig sover, der er hele tiden gang i den og der er uendelige shoppemuligheder. Det skal altså opleves :) Vi var på Times Square, vi gik over Brooklyn Bridge og vi var da også ude og hilse på frihedsgudinden. Hun er godt nok større end man lige forestiller sig.
Orlando er også en dejlig by, og disney-land var bare skønt. Der fik vi nogle dage til at gå. Det er så stort og man kommer hurtigt til at føle sig som et barn igen. Men vejret i Orlando er lidt vildere end i New York. Der var et ordentligt tordenvejr med lynnedslag over det hele. Det er lidt vildt i forhold til, hvad man er vant til herhjemme i lille Danmark.
Næste gang jeg skal til USA vil jeg til L.A og Las Vegas. Jeg tror det ville være en kæmpe oplevelse.














Irland er min nummer to af de lande jeg har været i. Det er så hyggeligt at gå rundt i Dublin, hvor man går forbi de små butikker, som spiller irsk folkemusik. Og på gågaden er der også bands, der spiller + alle de flinke irere. Mange af dem spørger hvordan man har det - ja også selv om de ikke har set én før. Det er lidt anderledes, end hvad vi gør herhjemme. :) men superfedt land. - Næste rejse skal gå til enten Paris eller London. Der vil jeg hen.

Hvad med jer? Hvor er jeres drømmested?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

- Kom gerne med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at jeg skrev noget mere om. :)