onsdag den 25. november 2009

INTUITIVE EATING


Lad os tale om slankekure og hvor meget vi piger altid tænker over hvordan vi ser ud og hvor meget vi trænger til at tabe os.

Jeg har stadig ikke mødt én kvinde/pige, som er fuldt ud tilfreds med sin krop. Der vil altid være noget i vejen. "Min bagdel er for stor". "Jeg har store lår". "Jeg burde virkelig lave armbøjninger, så jeg kan komme af med mine bingovinger".
Jeg er ikke bedre selv. Selvfølgelig har jeg nogle ting jeg gerne vil ændre ved mig selv, og tro mig - jeg prøver. Men det er bare ikke så nemt. At spise sundt og dyrke motion flere gange om ugen er faktisk hårdt. Man har brug for en masse motivation. Men nogle gange er motivationen der bare ikke - og hvad sker der så? Vi springer motionen over og går ud og køber kager, slik eller hvad vi nu har lyst til - og spiser det. YUM :)
Det er bare ikke godt. Vi ved, at vi skal spise det og ikke det andet, men nogle gange får vores krop også lyst til søde sager - og vi har jo også fået af vide at vi skal lytte til vores krop :) ik da?
Jeg har den her bog på engelsk, som hedder Intuitive Eating. Jeg er ikke færdig med at læse den, men det jeg har læst indtil videre, fortæller at man skal spise kun når man er sulten og stoppe igen når man er tilfreds - ikke propmæt! Det kræver øvelse, men det vil snart være en vane, hvis man bliver ved.

Så er der jo også dét med at de fleste piger ser op til modellerne og vil gerne have en krop som deres. Men sandheden er, at de piger er født sådan. Mange af dem kan spise, hvad de lyster. - Også selvom medierne siger at de har bulimi eller anoreksi. Selvfølgelig kan det være sandt i nogle tilfælde, men sådan er det også i virkeligheden - ikke kun i modellernes verden.
Her kan du se nogle tips til, hvad nogle modeller spiser af sunde sager for at holde den slanke linie. Der er også andre gode fif du kan læse om.

http://www.modeldietplan.com/

Klik på banneret nedenfor og se på det kosttilskud som mange af de kendte i Hollywood bruger til at slanke sig med. Det er det der på engelsk kaldes for Acaiberry. Det er sundt og går hen og påvirker din appetit. :)


Hej hej.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

- Kom gerne med ideer til, hvad du godt kunne tænke dig at jeg skrev noget mere om. :)